YLEISTÄ
Kurssille osallistuvan koiran pitää
- tulla toimeen muiden koirien ja ihmisten kanssa
- olla terve
- olla rokotettu
- mielellään olla vakuutettu
Omistaja on vastuussa koirastaan myös kurssin aikana. Koulu
- pidättää oikeuden muuttaa kurssin aikataulua
- pidättää oikeuden vaihtaa kouluttajaa
- ilmoittaa aina muutoksista asiakkaalle.
Asiakas voi perua osallistumisensa, jos koulun tekemät muutokset tekevät kurssille osallistumisen
hänelle mahdottomaksi.
KURSSIN PERUMISKÄYTÄNNÖT
- Asiakas voi perua tai vaihtaa kurssin, jos tämä tehdään 14 päivää ennen kurssin alkua. Kurssimaksu palautetaan tällöin ensisijaisesti varausjärjestelmän käyttäjätilin saldolle.
- Perimme 50% kurssimaksusta, jos kurssi perutaan alle 14 päivää ennen kurssin alkua
- Perimme kurssimaksun kokonaisuudessaan, jos asiakas peruu kurssin alkamispäivänä tai kurssin alkamisen jälkeen tai ei saavu paikalle.
- Jos koiralla todetaan tarttuva tauti tai ulko- tai sisäloisia tai omistaja sairastuu pitkäaikaisesti, kurssin voi vaihtaa toiseen. Asiakkaan pitää ilmoittaa asiasta heti kurssin järjestäjälle sähköpostitse ja sopia järjestelystä.
- Kaikki peruutukset pitää tehdä kirjallisesti. Jos kurssin alkuun on yli 14 päivää, peruutuksen voi tehdä ilmoittautumisjärjestelmässä. Sen jälkeen peruminen pitää tehdä sähköpostitse. Saat kuittauksen, kun peruutus on tehty. Ilmoittautumisjärjestelmä lähettää kuittauksen välittömästi. Asiakaspalvelumme kuittaa perumisen, jos se on tehty sähköpostitse.
- Kurssia ei voi perua jättämällä laskun maksamatta.
JONOON ILMOITTAUTUMINEN
Jonoon ilmoittautuminen ei ole sitova. Mikäli saat paikan jonon kautta, mutta et halua ottaa
paikkaa vastaan, ilmoitathan siitä meille heti. Tällöin voimme tarjota paikkaa seuraavana jonossa
olevalle. Jos olet ilmoittautunut sekä jonoon että myöhemmin järjestettävälle kurssille, ja
saatkurssipaikan jonon kautta, muistathan perua toisen kurssi-ilmoittautumisen, jos jonopaikan
saamisen vuoksi et aio osallistua sille.
ERIMIELISYYDET
Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada
ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian
kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi)